12/2/2011 - Tomahok @ An club

Συναυλία
Το Σάββατο 12/2, η Tomahok σας προσκαλεί σε ένα από τα μεγαλύτερα event, με σκοπό να περάσουμε καλά, να θυμηθούμε παλιά αγαπημένα τραγούδια από αγαπημένους καλλιτέχνες και να ακούσουμε αρκετά καινούργια...
Μια μοναδική βραδιά που κανείς δεν πρέπει να χάσει.

Πού: An club, Σολωμού 13-15, Εξάρχεια
Πότε: Σάββατο 12 Φεβρουαρίου, 21:00
Είσοδος: 10€

Ανταπόκριση
Η ώρα 9 και σκάω έξω από το An. Είχε λίγο κόσμο... Λέω να αράξω να δω τον Ολυμπιακό μιας και δεν έβλεπα πολύ κίνηση. Γύρω στις 21:30 τελειώνει, εγώ ήδη ήμουν καυλωμένος με την επική νίκη της ομάδας μου... Λέω τώρα μάγκες μπαίνουμε... μετά από 10 λεπτά είχαμε μπει. Πάω καπάκια και ρίχνω ένα κατούρημα αναζωογόνησης...
Μετά κατεβαίνω κάτω, αλλά δεν έχει πολύ λαό και ψιλό ανησύχησα... πάω στο γνωστό σημείο που αράζω στο An πάντα, να ξεκινάει να παίζει από μέσα Prodigy και Young veterans και καυλώνω.... Anyway να μην πολυλογώ, περνάει καμιά ώρα...
Και αφού έχει ψιλογεμίσει το An, βγαίνει ο Είσβο πάνω και ξεκίνησε με ένα κουπλέ έτσι acapella. Φωνάζει για αρχή τους ΟΔΒ και ξεκινάνε με το "Κάποιοι δεν ξέρουν το όνομα μας"... Ωραία είμαστε για αρχή... Μετά έρχεται ο Xino και μένει και ο Slogan πάνω...
Μετά σκάνε και οι RNS που κλασσικά ποτέ δεν είναι όλοι, λένε το νέο κομμάτι με Tomahok (μου διαφεύγει ο τίτλος τώρα), γίνονται και μερικά free. Το κλίμα είναι ωραίο και ευχάριστο... σε κάποια φάση φωνάζει πάνω τον Mc Yinka o Είσβο, ο οποίος ήτανε πολύ θετικός και γενικά μου άρεσε στα κομμάτια που είπε. Σειρά είχε ο αδερφός του ο Dash...
Και κάπου εκεί χαμογέλασα... Ξεκίνησε με free και άρχισα να θυμάμαι ωραίες και καλές εποχές από Παρεμβολές... Όταν όμως είπε το "Για όλα τα κακά παιδιά" πορώθηκα ρε παιδί μου, καύλωσα δέοντος... Σειρά έχει απ'ότι θυμάμαι ο Μάντης Johnson.
Εμένα προσωπικά μου άρεσε αλλά δεν βρήκε και πολύ ανταπόκριση από το κοινό. Anyway, σκάνε Phase 3 πάνω και ο κόσμος άρχιζε να γίνεται όλο και πιο ζεστός, είπανε 3-4 κομματάκια, πολύ θετικοί, μπράβο τους... σειρά πάλι οι ΟΔΒ, για να αρχίσουμε τον πανικό από την μεριά μας... Ρίχνω και ένα κόζι στο κινητό, τσουπ... 11:30 η ώρα...
Μιάμιση ώρα πέρασε ευχάριστα, σκάει από την μεριά μας μια κοπέλα με τούρτα και εμείς της ανάβαμε τα κεράκια, βλέπεις ήθελα να βάλει όλα τα χρονιά του Είσβο πάνω...
Έχωνε free ο Είσβο, δεν το είχε πάρει πρέφα... Παίρνει την τούρτα όλο το μαγαζί, του τραγουδάει να ζήσεις Λιάκο και όλα τα όμορφα, σβήνει τα κεράκια και δίνει την ατάκα της βραδιάς "Εύχομαι να μην ξανασηκωθεί του Nivo", και όλο το μαγαζί ψόφησε από τα γέλια...
Χώνει μετά 2-3 free με Dash, μερικούς από τους RNS και ΟΔΒ, και μετά δίνει ξανά σκυτάλη σε RNS. Όμορφα και αυτοί, αν και λίγο κουραστικοί...
Πιο μετά σκάει πάνω ο Ηatemost και το μαγαζί φλέγεται πραγματικά, ξεστομίζει 2-3 κουπλέ και free και γίνεται κόλαση από κάτω...
Σειρά παίρνει ο Τάκης... Προτού ανεβεί τον ρωτάει ο Είσβο "Παίζει κάνα πρόβλημα με Βήτα πεις;" και η απάντηση ήταν θεϊκή από τον Τάκαρο: "Όχι, απλά είναι εμπορικό trick..."
Βαριέμαι να σας περιγράφω τα τραγούδια που ειπώθηκαν διότι εγώ τα ένιωσα μέσα στο πανικό και στο ξύλο και μερικά μου διαφεύγουν. Σταθερή αξία ο Τάκαρος, τα έκανε λίμπα...
Σειρά παίρνουν οι Word of mouth, για πολλούς άγνωστοι. Αλλά τα παλικαριά δίδαξαν σόου και αφήσανε άφωνους πολλούς από το κοινό.
Ρίχνω μια ματιά στο ρολόι, 12 παρά... Ανησύχησα, λέω που είναι ο Γέλως... Αφού τελειώνουν οι WOM, βλέπεις έναν τύπο από κάτω το κοινό να σπρώχνει τους πάντες και να έρχεται προς μπροστά...
Πηδάει τα κάγκελα και ανεβαίνει στην σκηνή... Επική είσοδος από τον Γελώ, γελάσαν και τα μουστάκια μου.... Ξεκινάει και τα λέει, ήδη εγώ από κάτω κάνω φασαρία σπρώχνοντας γνωστούς φορουμίτες και μη....
Είπε 3-4 κομματάκια... Όλα όμορφα, σειρά πάλι πήρανε τα free, και μετά ξανά παίρνει το mic ο Γέλως και λέει "Ελατέ να θυμηθούμε τα παλιά και να σας θυμίσουμε πολλά..."
Τότε σκάει το beat από νεοέλληνα... Νιώθω μια ηδονή και να είμαι ήδη σε στύση... Ξεκινάνε και το χώνουνε και από κάτω να δίνω πόνο και ξύλο σε οποίον βρω...
Τελικά ήρθα σε οργασμό, δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω και ο Τάκης είπε να πει ένα τραγούδι για το πρόβλημα μου... Ποιο ήτανε; Φυσικά η «Σούζη»...
Κοιτάω το ρολόι, 1 παρά, και ούτε που το είχα καταλάβει... Λέει ο Είσβολέας "Θα πω κάνα 2 κουπλέ και τέλος". Εγώ δεν άντεξα, είχα σκάσει, και λέω κάτσε να πάω έξω, δεν μπορώ άλλο...
Ντύνομαι και φεύγω. Πάω έξω για ένα τσιγάρο. Μετά από 5 λεπτά βγαίνανε όλοι....

Έχω να πω ότι το live ήτανε θετικό. Μ'άρεσε όλο το σκηνικό. Ίσως παρέλειψα πολλά σημεία, αλλά ήμουν σε τέτοια φάση που και αυτά που θυμάμαι καλά είναι...
Ο βαθμός μου είναι 8,5 με 9... Αλλά βάζω 10 γιατί ο Είσβο είχε birthday και κοίταξε να μας ευχαριστήσει, κάτι που το κατάφερε...

Βαθμός: 10

Απίθανο live. Τα λεμέ στο επόμενο...

(Φωτογραφίες και Video δεν υπάρχουν)
*Zaraki

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Online